Hra, když nemá dobrý příběh tak by měla aspoň trochu vypadat. Bohužel tady tahle střílečka nemá ani jedno z toho. Heavy Fire: Afghanistan je jedna z prvních kolejnicových her co jsem hrál. Kolejnicová hra znamená, že se nemusíte hýbat, animace všechen pohyb udělají za Vás. Stačí se jenom krýt pomocí tří tlačítek. Zbytek se ovládá myší.
Nepřátelé, se Vás nesnaží ani zabít. Prostě se někdy se zakryjí a střílí buď vedle anebo jenom stojí, abyste je mohli v pohodovém klidu vystřílet co nejrychleji. Tempo hry se stále zrychluje, a tak Vám přijde jako kdyby voják jen tak lítal po bojišti a střílel po nepřátelích, kteří na Vás tupě zírají.
Zvuky ve hře jsou otřesné. Jako kdyby, jste srovnávaly češtinu s ruštinou. Něco je podobné a slyšíte to, ale nakonec se ukáže, že to znamená úplně něco odlišného. Když však nestřílíte, tak uslyšíte stále se opakující hlášky, které slyšíte na každém rohu, snad bez výjimky.
Grafika hry, mě z počátku neurazila. Avšak po delší době hraní, je snad jediný efekt, kterého jsem si všimnul, připoután na Slunce. To Vás oslňuje, a vy do toho musíte ještě vystřílet nepřátele. Skoro jsem oslepl při téhle misi. Jinak zbytek hry, je málo propracovaný a to by u stříleček nemělo být.
Ve hře sbíráte zkušenosti, které dostáváte podstatě za vše. Zkušenosti použijete na vylepšení kadence zbraně, či větší zásobník. Jelikož nepřátelé umírají na jednu ránu, tak jsem toho názoru, že hra se dá dohrát pomocí pistolky.
Je pravda, že problémy u takovýhle kolejnicovek jsou na denním pořádku, avšak Heavy Fire: Afghanistan, to na Vás hrne ze všech stran. Hra v celkovém čase Vám maximálně zabere 2 až 3 hodiny hraní. Jak uvidíte konečné titulky, budete si myslet, že 2 hodiny jste se radši mohli dívat na plochu počítače nebo abyste si neničily oči, tak jenom na zeď.
Žádné komentáře:
Okomentovat